Elifinannesi97 yağ kullanabilirsin ama %100 engellemez.. benim önceden kalan catlaklarimda var 32 haftaligiz şuan bu bebekte hiç olmadı bu zamana kadar ama daha önceden derinin genişlemiş olmasından kaynaklidir.. 1 2 kızarıklık var illaki olacak oda doğuma kadar.. son çocuğunu dogurduktan sonra güzellik merkezleri var iyi yerler çatlak silme işlemi yapıyorlar onları tavsiye edebilirim.. ben mutlaka gideceğim