34+2 detim ve aşırı enfeksiyon var yaklaşık 1 aydır hemde çok ilaç kullandım fayda etmiyor doktora gidiyorum özele deil devlete bi arada enfeksiyon geçmeli diyolar aynı ilacı yazıp gönderiyorlar şu saat oldu acidan uyuyamıyorum kendimi geçtim bebeğe zarar verirmi doye korkuyorum tecrübeli hamisler anneler sizce napiyim benn😔😔😔