Elifmstf Rumsa Chicco cam 250ml olan almıştım 0+ay çok memnun kaldım yine ondan kullancam başlıkları ayrı satılıyor o yüzden büyük almak mantıklı
Elisam123 Rumsa ben avent kullanmıştım memnundum ama merak ediyorum diğer markaları nasıl diye daha iyi Mi acaba diye
Senazeynep34 Evhamlianne92 bende tomme time aldım. Akıtma yapmıyor değil mi? Birde süt sağma makinesi ile mamajoo bineron gelmiş oldu onlar da nasıl bilemiyorum.
Evhamlianne92 Senazeynep34 yok yok ama butun hepsini ayni markadan gitmeye ozen goster cunku emzik kismina alisiyorlar
Senazeynep34 Evhamlianne92 bunu hiç bilmiyordum. Kötü oldu. Biberon olarak bu kolik biberon çok güzeldi ama emzik olarak avent aldım bı değişik oldu