SWEETMOM2 41.hafta benimde suni ile başlatıldı dogumum.ben herkesden herşeyden memnunum yani özel hastane gibiydi. Hemşire senkn basında beklemiyor sunu sancı takılıyken. 2 saatde bir kontrole gelıyolar. 22 saat suni sancı verildi 19 saat gram bişey hissetmedim ben hemşire basımda mı beklesin 😄
Bana 1 tane kötü yorumu olmayan hastane söyler misin özel devlet farketmez 😆😬
Hastne asla önemli değil Allah karsına iyi insanları cıkarsın gerçekten önemli olan doktor hemşireler.