Derya-mihra ben Tüp bebekle hamileyim 12 haftaya kadar orada devam ettik Ama dediğiniz gibi fiyatlar aşırı pahallı. 12. Haftadan sonra reyapa nereida hanıma gectim. Cok memnuniyet vardı. Ama bu kadar memnun kalacagimi sanmiyordum. Gercekten bir doktordan cok daha fazlası. Çok ilgili ve savkatli henüz dogumum olmadı daha 21 haftaligiz daha doğumumuda orada yapmayı planlıyorum. Bence bi kerede olsa nereida hanima gidip bir muayene olun derim. Zatn insanın kafasındaki butun soru işaretlerini alıyor. Ve ayni zamnda cok guven veriyor.