Bende genital bölgemin hemen üzerinde hissediyordum doktorum normal olduğunu bebeğin aşağıda olduğunu söyledi . Ama 23. Hafta itibari ile yukarılarda hissetmeye başladım göbek deliğimin etrafında daha yukarıda geziniyor yani 😀tabi gala aşağıdada hissediyorum bebeğim aşağıdaymış 🥲