yenihamileyiz hamilelıkde bu değerın altında olması gerekiyor ama korkmayın ilaç kullanıyorsunuz bir zararı olmuyor ilk gebeliğimde 9 ay boyunca ilacı kullandm , her ay kan veriyordum ona göre miligrmını düşürüyor yada yukseltıyordu doktorm . Gebelıkden sonrada düzeldi
Şuan i4 aylık hamıleyım her ay baktırıyrm . Çok şükür şuan çıkmadı .