Kızlar 8 gün gecikmeyle hastaneye gittim ve degerim 2.39 çıktı yine doktor ister bekle istersen söktürücü vereyim dedi bende beklemeyi tercih ettim adet programına göre doğurganlık günüm başladı vee bu şekilde gecikmeyle hamile kalabilir miyim ya da kalan oldu mu