Beyzalicyr Kızlar bugün kaçıncı oluşu bilmem ama 37+1 haftaligim kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var hamile olmasam adetim baslicak derim doğum başlıyor olabilir mi ? oğlumun hareketlerinide genital bölgemde hissediyorum 😔
Arztmn Beyzalicyr 37+3 um dün aynı şeyleri yaşayıp gecesine acile gittim nst de sancı çıktı ve 1 cm açılma oldu
Aminenin_annesi Beyzalicyr bugün bu konuyu araştırmıştım yalanci sancilar adet gibi karına vururmus doğum sancısı ise önce bele vururmuş
Mrysmg Beyzalicyr bende de oyle oldu adete benzer daha yogun sanci sonra acilmam 3 olmus bele de vuruyordu
Arztmn Beyzalicyr aynı adet sancısı gibi giderek biraz daha can acıtıyordu sonra zaten gittim acile bebek hareketleri az geldi iyiki gitmişim nst de sancı çıktı
Beyzalicyr Aminenin_annesi 1 hafta öncede belim ağrıyordu belimden kasiklari vuruyordu şimdi sadece kasiklarda rahim ağzında da ağrı oluyor korkuyorum alttan muane edicekler diye de gitmek istemiyorum hastaneye 😔
Beyzalicyr Arztmn böyle karnıma sıcak su koyup yatasim geliyor sol bacağıma vuruyor agri şuan gene geldi agri mesela
Arztmn Beyzalicyr duramayacagin noktaya geldiğinde,suyun gelirse, nişan gelirse en önemlisi bebeğin hareketlerinde azalma ve ya hiç hissetmezsem durma git acile
Sude-96 Beyzalicyr o doğum sancısı olabilir sakin olun ama benim öyle oldu tam olarak regl sancısı gibi… aralıklarıda kısa bence doktora gidip bi bakınn