Merhaba anneler SSK yok yalnız özelde doğum düşünüyorum şuan çok fazla geldi en kötü hastane bile 9 bin tl dedi 2. Sezaryen için somdi size şunu sormak istiyorum annelik hakkı vs oluyor mu SSK sız özel doğumda da ssk lı gibi az ücret ödemenin bir yolu var mıdir