Cancu- Haşimato hastaları gebeliğiniz nasıl geçiyor? Nasıl geçti. Benim 4,73 çıktı biraz yüksek moralim bozuldu yarın tekrar tahlil vercem
TeoMom Cancu- Haşimato hastası değilim canım ama benim de ilaç kullanmama rağmen 3.5 a yükselmiş bugün ilaç dozunu yükselttik ilaç olarak ne kullanıyorsunuz
Busra617 Cancu- bende haşimatoyum gebelikten iki ay önce 18 bile olmustu tsh gebelikte benim de 5 lere kadar çıktı
hulya_6363 Cancu- ben 2 yıldır hasimatoyum ve ekmek şeker süt ürünleri yemiyorum değerim yükselmiyor en çok yükselten ekmek hamurisi