Kızlar merhaba 4 aylık hamileyim inanılmaz derecede kabızlık sorunu yaşıyorum çok şey denedim fayda etmedi affedersiniz tuvalete çıkıyorum napsam yapamıyorum ikinci gebeliğim benim ilkinde de yaşadım bu kadar değil hata basur oluştu ama daha rahat geçmişti Bilmiyorum