shabnam_ Merhaba arkadaşlar…34 haftasın da bebeğimin kilosunun 2.300 olduğunu söyledi doktor ilaveten de 2.600 de ola bilir dedi usm de fark ola biliyormuş..Sizce 2.300 normalmi yoksa azmı? Az ise ne yapmalıyım kilo alması için? Şu an 35+1 deyim
Gulcanozzz shabnam_ benimde 34ken 2200 civarı dedi doktorum bence normal doğuma kadar 3000 3200 falan olsa zaten kafi yeterli
Ebbbr Bol kaşar peynirli tost ye, ben toz nesquik içmiştim sütle sonlara doğru günde 2 bardak. Ben 33. Haftada 2200 filandı sonra 35 de doğdu 3120 gr çok hızlı alıyor zaten hiç canını sıkma az çok diye sağlıklı doğsun da hiç önemli değil kilosu 🌺
shabnam_ Ebbbr bende sabahtan başlayayım sütle nesquike çok teşekkürler…Ağustos 1 için gün aldık kismetse inşALLAH sağlıkla gelir