aysenur_23 38+2 olduk 1 saattir falan çok hareketli doğum belirtisi mi acaba ilk gebelik sancı kasılma yok
Smgesmge aysenur_23 bugün benimki de öyle. Sürekli kayıyor içerde bir yere toplanıyor tekmeliyor. Nst’yi üç kez bağladılar her defasında kaydığı için kesik kesik çıktı. Normalde hiç hareketli bir bebek değil. Tecrübeli arkadaşlarım doğum pozisyonuna hazırlanıyordur dediler.
aysenur_23 @Caglatan yatıyorum kalkıyorum aynı anlamadım hiç böyle olmamıştı hemcok heyecanlı hem korkutuyor 🙊😂
aysenur_23 @Caglatan kesinlikle sağlıkla güzellikle gelsinler miniklerimiz inşallah..♥️ sizin bebeğinizin cinsiyeti nedir
kizannesiyimm Biz de 33+1’iz kızımla ve inanılmaz hareketli. Asla uyutmuyor ve cidden canım yanıyor. Kim bilir son ayda nasıl olacak hele doğunca bu bıcırık ile ne yapacağım bilemiyorum anası gibi kurtlu o da 😂
kizannesiyimm aysenur_23 öyle gözüküyor yaa şu an içerde tekvando ya da boks yaptığını düşünüyorum. Hadi anneyi bırak da uyusun kızım falan diyip karnımı seviyorum ama nafile, elime elime vuruyor 😂
aysenur_23 @kizannesiyimm konuştukça daha da mutlu olduğunu düşünüyorum benim kızım da öyle sağlıkla gelsinler inşallah ♥️
aysenur_23 @Caglatan bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklık varmış yaklaştık minigimize 🐣♥️♥️
Caglatan aysenur_23 ay ne güzel cok sevindimm benimde yaklasık 2 saattir düzenli kasılmam var bakalım bekliyorum bi kac saat daha sıklasırsa gidicem hastaneye😍