Kızlar ilk gebeliğimden sonra göbek deliğim eskisi olmadı. Ucu dışarda dar bir kıyafet giysem dışardan top gibi belli oluyor. Doğum yapalı 3 sene oldu. Şimdi 15 haftalık hamileyim doğumdan sonra yine dışarda mı olur. Yoksa eski haline döner mı.ilk doğumda Düzenli korse takmadım hiç ondan dolayı eski haline dönmemiş olabilir mi. Bu doğumdan sonra devamlı takmayı düşünüyorum. Yani demem o ki doğum sonrası göbek deliğiniz eskisi gibi normal içeri dönük haline döndü mü.