irmkldnc An itibari ile 36+0 olduk, sizin doğumunuz kaçıncı haftada oldu veyatta olucak, ilk gebeliğim ve doktorumla daha doğum konusunu konuşmadık hem çok heyecanlıyım hemde çok korkuyorum
irmkldnc Gulgul0 bende normal istiyorum ama dediğim gibi daha doktorumla konuşmadık bi muayne etmedi daha allah kucağına sağ salim almayı nasip etsin inşallaah