Zibzib Kızlar ben önceden hep jilet kullanırdım tüm vücuduma sonra lazere başladım ama asla kararmam yoktu sonra lazerim bitti ağdayla aldım kararmam oldu sizde nedeni gebelik mi yoksa ağda mı ve kararmaya ne iyi gelir nolur söyleyin şuan 37 haftalık hamileyim
mmihri Zibzib gebelik yüksek ihtimalle canım. Yıllardır ağda yaparım hiç kararmam yoktu. Genelikte oluştu. Hormonlara bağlı pigmentasyon artıyor. bende gebelik sonrası geçecek diye umarak bişey yapmadan bekliyorum bakalım
Gbasakc Zibzib bende aynı şeyden müzdaribim beyqzlatıcı krem sürmeye başladım ama hamilelikten sonra geçeceğini umuyorum
Lesyaca Zibzib gebelikten dolayı oluyor canım benimde öyle oldu bende doğumdan sonra geçer diye bekliyorum bakalım
Cansugamze_ Gebelikten oluyo kararmalar genelde, mesela bnm göbeğim baya kararmıştı ama doğumdan sonra düzeldi eski haline dönmüştü şuan yine aynı karardı göbeğim özel bölgemde de birzcık olmuş ama geçiyo
Sedaaaa25 Ben de lazere gittim hiç kararma yoktu gebeliğin son haftalarına doğru oldu doğum yapalı 2 Ay oldu ama hala aynı durumda 🥺
Gamze_toydemir Zibzib O sorun bende de var ya hatta benim boyun kısımlarıda kararma oldu inşallah doğumdan sonra geçer diye umut ediyorum
Emily37 Zibzib ilk gebeliğimde olmuştu benimde hatta o zamanlar sadece ağdaya gidiyordum.doğumdan ve emzirmeden sonra lazere gittim ve hiçbişiy kalmadı. şuan ikinciye hamileyim ve hiç böyle bişiy olmadı şükür