Kızlar merhaba bu gece 37 haftalık olucak dün akşam aşırı kalça ağrısı ile doktora gittim nst den baktı sancılarım ara ara 55 kere kadar çıktı bu arada ikinci gebeliğim bu ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olmak zorunda istersen sezeryan olabilirsin sancım başlamış dedi bende bugün kızımın doğum günü çok heveslendi bozulmasın diye bekledim bugün akşam gittim yeniden başka doktor vardı sancılarım ara ara 60 Lara çıktı ama yeni doktor sancın yok gidebilirsin dedi görsel yükleyemediğim için böyle sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim 🙏