Asel_im ipek76 26 haftalığım hazırlamaya başladım canım almaya başladım eksikleri her gün fiyatlar artıyor ben de ucuza buldukça alıyorum alacaklarımı
Pelinakcn ipek76 ben 30+4 teyim ama daha kendime gecelik falan almam gerekiyor, bebek eşyalarım hazır onları da 32 den sonra yerleştirmeyi düşünüyorum çünkü bebeğim 2 hafta önde gözüküyor her ihtimale karşı hazır olsun istiyorum
Pelinakcn ipek76 normal düşünüyorum ama 4 kg üzeri bekliyorum dedi doktor o yüzden biraz tırstım 😅 bende eşimde iriyiz bence ondan. Benim boyum 180 eşim 192 ben biraz ona bağlıyorum