Deemetibostnci Talihimyokbahtimkara ay bende sen gibiyim yeni başladım on gün oldu kavga ettik yaptırmadım ağlaya ağlaya kendim denedim bir türlü batırmadım sonra burda bir post da gayet yavaş ve ilaçı da yavaş yavaş verince hissedilmiyır yazmış arkadaş ona uyarak zaten kafam da bozuk Du yaptım gitti acımadı hissetmedimde sakince yavaş yavaşça bastırınca acımıo
Talihimyokbahtimkara Deemetibostnci Kız bi deneyeyim dedim az önce koluma iğne katiyen girmiyor deli oldum ucu girdi gerisi kaldı resmen çokta bastırmak istemedim çıkarmadım geri
Deemetibostnci Talihimyokbahtimkara ben baldıran yapıom orası mis kol acıo Bi sağ Bi sol baldır devam morarmıyor bile göbekden psikolojim bozuldu zaten bana doktor vajina varisi oldugu için verdi hem oraya da yakın düşündüm 🥴 yavaş yavaş iyi gidio baldır dene koldan daha hissisz
Tupbebekile Talihimyokbahtimkara Kasım aralık ayı boyunca günde 2 iğne göbekten pozitif olduğunu öğrenince Aralık ayından Nisan ayına kadar günde 4 iğne göbek 1 iğne kalçada Nisan ayından temmuz ayına kadar günde 1 iğne göbekten ve doğuma kadar da devam edicem nasipse. Korkma alışana kadar inan en az acıtan yer baldır ve göbek. İğnenin giriş acısı hariç başka birşey hissetmiyorsun ki çok minik bir acı. Öncesinde buz koyupta yapabilirsin yada bir kısmı sıkıştırıp yapalirsin. Sadece dene bak alışacaksın
Talihimyokbahtimkara Tupbebekile Ay senin çocuk evliya falan olmalı bak bu kadar çekip herkesle aynı çocuğu doğurmaman gerekiyor 😅 Ah annelik işte nelere kadir rabbim sağlıkla versin kucağınıza inşallah 🥰
Limonzeytin Talihimyokbahtimkara göbekten yapın deliğin 3 parmak sağ soldan oluyo derinizi çekin hiç acıma yapmaz ben hep göbekten yapmştm acı hisaetmedim 12 haftaya kadar kullanmştm
Tupbebekile Talihimyokbahtimkara kuzum rabbim kimseye aratmasın ama benim gibi tedavi ile hamile kalanların anneliği bebek rahme düşmeden başlıyor. 1 yıl ilaç tedavisi 7 aşılama 5 tanesi iğneli 2 tanesi haplı 7 tüp bebek tedavisi 5 negatif 2 pozitif. Zor süreçler rabbim isteyipte layıkıyla bakabilecek herkese aramadan nasip etsin inşallah.
Havva673 Talihimyokbahtimkara hayır havasını almıyorum bi kaç kere havasını aldım ilacın bi kısmı kaldı içerisinde bende az olmasın diye almadan yapıyorum benimde başlarda sadece hafif sarılıklar oluyordu doktor normal demişti galiba zaman geçtikçe morarmaya başladı
burakveannesi Talihimyokbahtimkara duvara yaslıyırdum kolumu öyle yapıyordum 5 ay ama göbekten yaptım
ruzgar_aras @Talihimyokbahtimkara bende dokuz ay boyunca kullandım eşinizin olmadığı zamanlarda dönüşümlü bacaklarınızda yapabilirsiniz
Aminenin_annesi Talihimyokbahtimkara göbekten tavsiye ederim ben de aşırı korkan biriyim kol daha cok acıtıyor ben asilama sürecinde kendim göbekten igne yapiyordum hic acımıyor diyemem sonuçta iğne göbeğim delik deşik olmustu ama kola göre daha az acıyor
beybito27 Gamzesaa göbek deliginizin sağı ve solundan vuracaksiniz. Bebek o kadar yukarıda bile değil ki. Ben kolumdan ne zaman vursam kolum şişiyor. Göbeğime çok şükür her gün vuruyorum. Yavaşça sokuyorum iğneyi, enjekte ediyorum. Hepsi bu
Haticecebrail21 Talihimyokbahtimkara bnde5 ay kadar gobege kendim yaptim gobegim artik gerginlesince,koluma yapayim dedim felaket yandi hmn bacagima gecis yaptim hic ama hic agrimiyor.Benim de esim yaptiginda canim yanar bazen enjektore hizli basiyorlar bazen igneyi oynatiyorlar.Ben azindan yandiginda gidim gidim ilaci enjekte ediyorum
Talihimyokbahtimkara Haticecebrail21 İnanır mısın postu açalı iki gün oldu hala kendim yapamadım 😅 o iğneyi bi soksam gerisi gelecekte sokamıyorum. Postu açtığım gün arkadaşlardan gazı aldım iğneyi sokmaya çalıştım itiyorum itiyorum iğne girmiyor ay resmen iğne girmedi koluma ucu deldi küçücük sadece bende pes ettim🤣
Elibo Talihimyokbahtimkara 4 tüp benek geçirdim artık iğne kısmıda yormuyordu birini bulup yaptırmak soruma gidiyordu . En son tedavimde vurucak kişi tam vurucakken dedmki senin denetiminde ben yapayımmı dedm yaparken ben artık anne olucam bu güç bende var dedm ve bismillh cektim batırdım . Çok sukur o oldu kan sulandırıcılrımı suan kendım yapıyorum göbeği tavsıye ederm 21 deyim hala göbeğimden yapıyorum en ideali