Her geçen gün gebeliğime yeni ağrılar eklenerek ilerliyor..Bi iki haftadır el ağrılarım var, sabah uyandığımda ellerim şiş oluyo gün içinde de bardak tabak tutarken bi şeyler doğrarken bile ağrıyor ellerim..Ayak ağrıları zaten bi buçuk aydır falan benimle 😂 sabah yataktan kalkarken terliksiz yere basamıyorum çok ağrıyo..Ve en son gözdemiz diz ağrıları..Artık çömelemediğimi farkettim, çömeldiğimde diz ağrısından kalkamıyorum yerimden 😅 kendimi sürekli bi yerlerinin ağrısından şikayet eden ananem gibi hissediyorum..Sizde de var mı kızlar bu ağrılar merak ettim?