Busra0806_ Arkadaşlar merhaba ben Arife günü muayeneye gittiğimizde bebişimin kilosunu 2350 demişti doktor ama kendi doktorum değildi kendi doktorum bayram iznine çıktığı için başka bi doktora girmek zorunda kaldık. Arifeden bi hafta önce gittiğimiz de ise kendi doktorum kilosuna 2401 demişti kafam çok karıştı benim nasıl oluyo bi haftada alması gerekirken verdimi yani diye bi korktum sonra cihazdan cihaza fark ediyo kilo görünümü dedio doktor. Dün tekrar kontrolümüz vardı gittik bebişiin kilosu 2875 çıktı e baya almış ozaman dedim sevindim. _ + olayı var bu cihaz tartı değil sonuçta tam olarak kilosunu bilemiyoruz zaten bizim için önemli olan haftasıyla uyumlu mu gelişimi ona bakıyoruz kiloyu çok önemsemiyoruz dedi. Benimde kafam çok karıştı bu artı eksi konusunda 400 grama kadar oynama olabiliyo çok takılcak bişi değil dedi. Yani düşünün bebişim kilosu şuan 2875 ama 2400 de olabilirmiş yada 3200 de olabilirmiş yardımcı olur musunuz bilginiz varsa benim kafam çok karıştı 😏😔
sunset_momy Busra0806_ aynı durum hemen hemen başıma gelmese de bi benzeri geldi. Detaylı ultrason doktoru gittiğim haftada kilosunu daha yüksek söyledi haftasına göre önde dedi. Bi hafta sonra kendi doktorum daha düşük ölçtü ve haftasıyla uyumlu dedi. Durumu anlattım bak inanmıyorsan iki kere ölçüyorum doğru aldım ölçüleri dedi. Yani kısacası doktordan doktora ölçümler değişebiliyor. Doğduğunda bile ölçümlerle aynı kiloda doğan bebekler olmadığına şahit oldum.
Ftmgl1207 Busra0806_ +-300 400 gram oynuyor. Kesin kilosu budur diye bişey yok aşağı yukarı olasılık olarak söylüyorlar. Bildiğim kadarıyla da kilo alımı durabilir ama zayıflama olmuyor
Imaram3 Busra0806_ kaç haftalık gebesiniz. Bana da yüksek söyledi kilosunu çok sasirdik. Normal yapamazsın böyle devam ederse büyürse daha 7 haftam var. Moralim çok bozuldu. haftaya farklı bi doktora gidicem.
Anne1010 Bu kilo konusuna çok takılmamalısın. Ben haftada 3 kere usg ye girdim üçünde de farklı çıkıyo her seferinde. O cihaz bebeğine, kalp atışına, haftasına vs. bakıyo yani 100 gram da oynar 300 de 500 de kiloya doğurana kadar takılmamalısın bence.
Busra0806_ Anne1010 mesela soruyolar kaç kilo bebek diye ne diyeceğimi şaşırıyorum o yüzden sizdende bi bilgi almak istedim
carpediem__ Busra0806_ aynı durum bizde de oldu devlette 2680 çıktı 4gün sonra özele gittiğimde 3250 dendi
Anne1010 Busra0806_ biz de gelişim geriliği var bebeğime her doktor ayrı bişey dyo. Kilosu zaten az ama hiç biri birini tutmuyo. Ben soranlara ulturason cihazı kilo mu ölçüyomuş dyip gülüyorum. Ne dersem deyim aaa azmış ya tüh falan diyolar gerek yok.
rabiacrtgl Busra0806_ rakamların çok önemi yok haftasına uygun araliklarda ise doktorunuz da bir sıkıntı görmüyorsa takılmayın. Soranlara da haftasına göre gayet iyi, sağlıklı büyüyoruz deyin. 😅
Busra0806_ carpediem__ işte ben sorduğumda cihazdan fark edebiliyo dedi ama bu kadarda fark ederim biz ozaman bebeğin kilo alıp almadığını yada haftada kaç gram aldığını nasıl hesaplıcaz. Mesela uygulamada bile yazıyı bebeğiniz bu hafta itibariyle haftada 200 400 gram arası alabilir diye neye göre hesaplıcaz mi bunu ozaman
Busra0806_ Anne1010 gerçekten bende artık soranlara ne diyeceğimi şaşırdım dediğiniz mantıklıymış bende öyle diyim bari
Anne1010 Busra0806_ kendini üzme, yorma kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin. Bi süre sonra farkında olmadan yıpranıyosun.
iremcannn1907 Busra0806_ teşekkür ederim amin inşallah 🙏 hergün bir bardak süt ve bir muzum hep vardı. Ceviz tahin helvası falan çok tükettim birde süt ürünleri