Melhaercan asminko345 tatlım eşim diyor para verip dier yatağıda alalım başakası girmesin diyor bencede normal olabilir diye düşünüyorum zaten normal doğum olacak bigün yatacaz
Mrv2013 Melhaercan merhaba eğitim ve araştırma hastanesinde mi Doğum yaptınız benim biraz tereddütlerim varda Doğum yaptıysanız bilgilendirir misiniz