sendekimsinnn Kızlar 34 haftalık hamileyim artık kıyafetleni yıkayıp hazırlıcam ama renklileri ve beyazları ayrımı yıkadınız yoksa karışıkmı birde battaniyelerini vs nasıl yıkadınız yardımcı olursanız çok sevinirim
Minik_prenses sendekimsinnn beyaz renkli ayırdım 30 derece 30 dakikada yıkadım battaniyelerde içindeydi ayırmadım
Oelrlrkmemdmd sendekimsinnn Ben kısa programda 30 derece yıkadım zaten beyaz yoğunluklu kıyafetler aldım onları hep bir yıkadım battaniyelerini ayrı yıkadım yine 30 derecede
Sbm050421 sendekimsinnn renkli beyaz ayırdım , 30 derece 30 dk 600 devir , baby me deterjanla yıkadım , 32+4 üm , rahatsızlandığım için yarım kaldı , battaniye nevresim vs yi de birlikte yıkayacağım aynı şekilde , sonra ütü sonra hastane çantası inşallah
Efemom2 sendekimsinnn renklere göre ayırıp yıkadım herşeyi 5-6makina oldu 30derece 1saat20dk yıkadım evet tozlu ama 15dk yıkamayla hiçbişey olmaz suya şok çıkar gibi bişey bana göre ne kadr yenide olsa düzgn yıkanmalı kurutma makinasında kurttum ben varsa orda kurutabilirsinz aşırı toz ve hav çıkıyo
Oelrlrkmemdmd sendekimsinnn Benim 15 dakika 30 derecede yıkıyor yani sadece tozlu kıyafetlet zaten ben uzun uzun yıkamadım sonra da ütüleyip yerleştirdim
Driia Beyaz ve renkli ayırıp karışık programda yıkadım 30 dereceye alıp 1saat15 dk felan sürüyor. Battaniye nevresim bornoz havlu hepsini bir karışık da yıkadım. Hepsini kurutma makinesinde kurutup ürüleyip yerleştirdim. Toz sabunla yumuşatıcı kullanmadan
btlbsr sendekimsinnn tek makineye sığsa muhtemelen ayırmazdım. Beyazlar be renkliler olarak iki makine attım. Battaniyelerde kıyafetlerle yıkandı. 30 derece mini program (30dk) da yıkadım 600 devirde sıktırdım ütüledşm yerleştirdim.