Herkese merhaba
Gebeliğim çok normaldi taki bugün doktor görüşmemize gidene kadar zaten kendimle ilgili bi terslik olduğunu ve birkaç gündür sancılarım oluyordu hissediyordum öylede çıktı doktorum bebeğimin erken gelebilme riskini anlattı ..Benim gibi bu durumu yaşayan varmı ? Asıl sorun bana yardım edebilecek kimsem yok ne eşimin ne kendi ailemden kimsem yok sorumlu olduğum birde kızım var 4 yaşında sürekli yatmam mı gerekiyor ? Bilgisi olan var mı ?