Edadp canım geçmezse daha da siddetlenirse kesin gitmelisin ve ya içim rahatlasın dersen git bende ilk 6 ve 12 haftalarim arasinda haftada bı şiddetli kasık ağrısı yaşardım ama benim hergun şiddeti değişerek ağrı oluyordu adet olacakmış gibi 12 den sonra kesildi aniden doktorumda o zamanlar gittiğimde sıkıntı olmadığını söylerdi herkeste farklı oluyor tabi