Arkadaşlar 16+1 haftalık gebeyim şimdiye kadar hersey normal ilerliyordu. Bugün cinsiyeti öğrenmek için doktoruma gittim bebeğin cinsiyetini söyledi daha onun sevincini yaşamadan bi yarım saat kadar ultrasonda kaldım bireylerin ters gittiğini anladım zaten. Bianda bana bebeğin burun kemiğini göremiyorum ölçemiyorum dedi ve perinotolojiye yönlendirdi. Bende 2li testimin iyi çıktığını söyledim Kombinede 8000/1 Yaş olarak da 1400/1 risk vardı bu biseyi değiştirmez net öğren kontrolleri ona göre yapalım dedi. Başına böyle bisey gelen varsa fikir verebilirmi lütfen, cuma yada cumartesi randevum var ama merak ediyorum yine.