svydaikalb 9 haftamda çok mide bulantim vardi doktorum bu ilaci yazdi hamileler cok rahat kullanabilir kullan iyi gelecek dedi uyumadan 2tane ic gun icinde yine kotu olursan 1p tane daha ic sedi ilk gun sabah mide bulantisi olunca ictim sonra kahvalti falan yaptim oldugum yerde kaldim hem uykum geliyordu hem çarpinti yapti 1 taneyle gun boyu mahvoldum o gunden sonra 2incisinide icmedim zaten bence kesinlikle icmeyin ve bagimlilikta yapiyormus boylede kotu bir tarafi var