Gebelik basından beri progestan kullanıyorum hiçbir sorun olmamıştı dün içtikten sonra kusma oldu ve tüm gece mide bulantısından uyuyamadım birazdan yine içeceğim korkuyorum dokunsa önceden dokunurdu böyle bisey yaşayan oldu mu? İçmesem mi diye düşünüyorum ama bu hormon bebek için cok önemliymiş ne yapacağım bilemedim