Benim 30+0 da bardaktan boşalırcasına geldi 3 gündür hastanede yatıyorum idare edecek kadar suyu varmış sancı gelene kadar bekleyeceğiz 34 ü tamamlaması daha iyi olur dediler dualarınıza talibim 🤲 sizinkiler erken yenileme durumu var dikkatli olursanız Allahın izni ile bişey olmaz