ozlembyzz evet geçiyor. Ama beş aydan sonra da mide yanması başlıyor 😃😃 sıkıntı bitmiyor malesef. Hatta bazen ağza bile geliyor sarı mide asidi o iğrenç. İnsallah bu gebeliğim de olmaz. En korktuğum sey o. Erkek de mide bulantısı yaşamadım insallah mide yanması da yaşamam. Sende aynı şekilde dikkat et yağlı şeyler yeme az az ye öyle yaptıktan sınra sıkıntı yaşamazsın. Ama insan dayanamıyor aniden yiyoruz valla