haticeu54 17 erken bence 18 de hissettim ama bu herkes de böyle olmaz herkes de farklı olur bazısı ilk 20 de hissediyor kişiden kişiye değişir yani . Benim annem bana hamileyken de erken hissetmiş ve aşırı hiperaktif çocukluğum olmuş anne karnından belli etmişim bunu 😂 benim kide öyle olacak sanırım