Busra617 İyi akşamlar herkese 18 haftalık gebeyim iki gündür belirtim vardı test verdim pozitif çıktım sizler covid olduğunuzda nasıl yol izlediniz Kan sulandırıcı kullandınız mı Bebeğime bir sey olacak korkusu yaşıyorum Rabbimin Şafi ismiyle şifa 😞🙏🏻
selinv Bir ay önce oldum malesef çok ağır geçirdim gebelikten dolayı ilaç olarak agrılarım olduğundan doktor tavsiyesiyle parol kullandım birde yine doktorun isteğiyle kan sulandırıcı iğne oldum bir ay boyunca