eminergunn beyazlatmanın pek etkisini gören yokmuş hayatım iyice araştır sende mesela bi kadının yorumunu okumuştum arada prk fark yok boşuna beyazlattırdm demişti o bide vajen daraltmada yaptırmış oda bi süre sonra eski halini aldı yazmış 🙈 ama bu işlem gerekli bence ya inşallah bi yaptran vardır burdada fikir almak istiyorum özelliklede 1.5 ayda iyilesiyor diyolar acaba daha kısa sürede iyileşmezmi genel yada lokal olabiliyormuş normal dikiş mi atılıyor yoksa lazerle olduğu için dikişe gerek yokmu ayy kafamda deli sorular şimdi yapsalar gidicem o derece yani çokta değil aslında ayaktayken bir parmak kadar aşşağıya sarkıyo ama artık iyice beni soğuttu herşeyden ya 😒