Bu 4. Hamileliğim
3′ü düşükle sonuçlandı
Genetik test yaptırdığımızda bir genimde HETERZİGOT çıktı doktorum aspirin ve oksapar 4000 lik iğne kullanmamı söyledi . Fakat iğneyi vurduktan 6 saat sonra hem burnum hem vajinal kanamam oldu . Şuan hamileyim sadece corasprin ve folik asit kullanıyorum 5 hafta 5 günlük hamileyim , benim gibi olanlar yardım edebilir mi