Bunu yazmak için çok bekledim böyle bir doğum değil ama sonu güzel 40+3 de gelen güzel kzııım. Burda postlar açmıştım kızlar zaten karnımd sertlikler oluşuyordu ama sancım yoktu doktorum da 2 gün daha bekleyelim pazartesi sezeryana alalım demişti cuma gittiğimde nst de sancım da cumartesi gecesi karnımda bi sancı ile uyandım ayağım ağrıyodu ama ona yormadım ben uyuşmuştur dedim sabaha sıklaşmaua başladı eşimi kaldırdım hastaneye 1cm açıklık eve gönderdi doktorum ama o sabahtan başladı sancılarım çoğalmaya gece hiç uyku uyumadım sancı çekmekten pazr sabah saat 8 de hastaneye gittim. Doğum başlamış 5 cm açıklık var dedi yatışım yapıldııı. İşte bundN sonrası hassas. Sancı odasına alındım başladım sancıları çekmeye saat 1 e geldiğinde 9 cm açıklığım vardı ama suyum patlamadı ebe suyumu patlatmaya çalıştı patlatamadı ama artık dayanacak durumda değildiiim doktorum geldi saçımı okşadı ellerimi tuttu çatala çıktık kafasını hatta saçlarını gördüğünü söyledi var gücümle ıkındım ama olmadı ve bu şekilde 5 kere çataldan indiiimm. Yürüyüş yaptıım. O aralarda zten kendimden geçmiişim hatırlamıyoruum. En son tekrar çıktııık hani derler ya tam bitti dediğin anda diye gerçekten öyle olduu son kez ıkındım ama bir daha asla gücüm yoktu bitmiştim veee kızııım kucağıma geldi. Çok fazla dikiş atıldı çok zorlandığımız için ama 3 günlüük kızım o kadar zor şeyler yaşadım hepsi geçti Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Onun kokusuu herşeye bedel 😊🤲