Bende ilk doğumumu çatım müsait olmamasına rağmen 4 saatte normal şekilde gerçekleştirdim. Doğumdan önce muayene olmamıştım. Açılmam da çok hızlı olunca doğum gerçekleşti tek zor yanı çatıdan çocuk zor geçtiği için ıkınma ve sancı olayını daha fazla yaşıyorsun ben 1 saat çatalda ıkındım doğum gibi.