Gzmnk yani iki doktora gidiyordum başta, ikiside sorun yok eskisi gibi devam et dedi. Sorun olsa ikisinden biri illa yaptırma bir süre derdi. Ayrıca en temizi , o rahatlığa temizliğe alışınca vazgeçemiyor insan. Jilet vs. bile kıl köklerinde enfeksiyona yol açabiliyor. Ben vazgeçemem herhalde hiç ağdadan. 🌸😢