Ben de yeni atlattım
Redoxson c vitamini
İhlamur bal limon
Bol meyve tükettim
Birde viks kullandım o benim öksürüğümü kesti eğer gebeliğinizin ilk 3 ayında değilseniz ayaklarınızin altına sürün çorap giyip yatin. Bana iki günde fayda etti bugün de doktora gittim dedim bkyle yaptım diye bı zararı yok dedi