Tr2603 merhaba canım öncelikle tebrik ederim inanmak başarmanın yarısıdır. 4 yıl önce bıraktım sıgarayı günde bir paket içerdim sabah kahve sigara yapmadan ayılamazdım, benim tavsiyem bebek için değil önce kendin için bırakman. Çünkü önce sen sağlıklı olacaksın ki sonra bebeğin olsun. Ben 3 ay nicorette nikotin sakızı kullandım yavas yavaş sakızı da azalttım ve onu da bıraktım. Burda önemli olan sigaranın senin için keyif aracı olmasını destekleyen şeylerden de uzak durmak, mesela ben aylarca sabah kahve içmedim, meyve suyu içtim ve kahvemi tek fincan öğleden sonra olarak içtim ki bana sigarayı daha da hatırlatmasın diye. Şimdi bırakalı 4 yıl oldu eşim kullanıyor ben 4 yıldır tek bir adet sigara içmedim. Unutma inanmak başarmanın yarısıdır.