Sevgili anne adayları
6 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim. Kan testi sonucunda öğrendim. Henüz doktora gitmedim çünkü aile hekimim 6 haftadan itibaren gitmemizi söyledi. Ancak merak ettiğim bi konu var ilk muayene de vajinal muayene mi yapılıyor yoksa karından mı bakılıyor bu konuda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum