Merhaba kızlar
35 haftalık hamileyim ve bebeğim de baya bir sancı çekiyorum. Burda bu durumla alakalı baya bir post açtım ve okudum da diyebilirim. Bugün kafama şu soru takıldı 34. Ve 36. Hafta doğan bebekler prematüre erken doğuma giriyormuş ama 35. Haftadan sonra ciğer geliştirici vurulmuyormus. Çünkü bebek ciğer gelişimini tamamlıyormus. Mesela diyelim ki ben 35. Hafta icinde yada 36. Haftada doğum yaparsam bebeğim yine de kuveze alınır mı? Yani önlem amaçlı kilo olarak falan iyi boyu gelişimi de zaten 3 hafta kadar önde gidiyor. Bu durumla karşılaşan var mı merak içindeyim