sliya30 Olluşunuza neler aldınız isimleri ne olacak.. Bizim de erkek bebeğimiz olacak hayırlısı ile 🤭
tazebiranne_hg04 sliya30 Adımız dedemizin adı olacak İbrahim. Her eksiği tamam. 33+5 suyumuz az sadece 😢
Bayancorek sliya30 23. haftada her şeyi hazırladım da , 33 olduk bir tek bebek arabasını almadım. Karar versem onu da alırdım gerçi, yakından incelemediğim için bir türlü karar veremedim. 🙈
zamaneannesi80 sliya30 22 haftalık olduk ilk üç ay giyecekleri tamam sayılır ☺️ Yelekler hırkalar oyuncaklar ördüm Ağustos Eylül gibi de büyük eşyalarını alıcaz nasipse 😍
3prens71 sliya30 31+4 olduk bızde cok Az eksıgımız kaldı çantamız hazır sayılır ısmınıde Muhammed kerem koymayı düşünüyoruz🥰
ezgi0139 sliya30 ismi kuzey olucak, hiç eksiği kalmadı bi tek oğluş eksik ona da kavuşmaya son 25 günümüz kaldı 🥰🥰
asena0609 sliya30 Biz daha 13 haftalığız 1 tane hastane çıkışı bide bi kaç zıbın var 😅 Hazırlık yapmaya başlamadık erken diye bide hala belki kızdır umudu var 😊🙏🏽
Seda35 sliya30 21+2 beşiğimiz hazır puset bebek arabası küvet falan kıyafetlerimiz kaldı sadece ismi Can olcak bebisimin 💙
HurremSultan sliya30 daha 18 haftalığız ablasının herseyini yeni aldığımız için. Doğuma yakın birkaç parça elbise alicam yeter😅😅