Deryak52 inşallah bir şey çıkmaz. Kendini hemen bırakma lütfen biz anne olduğumuz için güçlü olmamız gerekiyor. Bir şey de çıkabilir, o zaman daha dik durmamız gerekir çocuklarımız için. Benim bebeğimin doğduğunda kalbide atmıyordu nefeste almıyordu. Oksijensiz kaldı başka bir şehre sevk ettiler göremedim bile, eşimle dedikki “hasta da olsa bizim çocuğumuz” her türlüsünü kabul etmiştim sağlık Allahtan ama hastalıkta Allahtan, benim bebeğim sağlıklı ve yanımda şükürler olsun. İnşallah senin bebeğini sağlıkla büyüt. ♥️