Hividarin Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebeğim var ve 12 haftalık gebeyim ard arda gelince bebişlerim iki dişim kırıldı kalsiyum eksikliğinden oluyormuş benim gibi dişi kırılan var mı ? Herhangi bir tedavi yapabiliyor muyuz bu süreçte..
aysegulcemal66 Hividarin bol bol yoğurt ye süt iç doğumdan sonra oraya uygun bir şekilde tedavi uygularlar. Benim de kırıldı hatta bazen ağrı bile yapıyor.
Guloyku Hividarin benim kırılmıştı bebek doğunca giderim diye ihmal ettim sonrası felaketti ihmal etme bu hamileliğimde d vitamini kullandım sanırım o iyi geldi diş agrısı kanaması hiç birini yaşamadım
HEY03D Hividarin 2. Trimester da diş tedavileri yapılıyor. Benim hamileyken diş tellerim vardı her ay dişçideydim zaten, diş dolgusu ve kanal tedavisi yaptırdım. Hatta kanal yaptırdığım dişin 4 kökü varmış doktor 1 saat uğraştı. Kadın doğum doktorumun izniyle yaptırdım tabikide. Bebişim de 4 aylık yanımda şu an 🥰
Hividarin Guloyku kalsiyum ilacı kullandımda daha bir gelişme göremedim. D vitaminide deneyeceğim umarım işe yarar
Curious Nenim zaten gebelikten öncesinden kırıktı, en son hamileyken kırık olan parça çıktı bi anda, 12. Haftadan sonra çok acilse yaptırabilirsin dedi doktorum, şuan 15. Haftadayım ama biraz sıkışıklıktan dolayı yaptıramadım, diğer ay yaptırıcam.