newbar ben asla memnun kalmadım tavsıye üzerine gittim ablamda onda dogum yaptı yanındakı asistanlar ondan daha doktor hastaya saygı 0 merdıvenden düştüm yanına gittim hee bısey yok tamam kalk dedi aadece okdr ilk gebeliğimdi bi bilgimde yoktu ne tansıyon ne kılo takibi hiç bişey yapmadılar bıle 2017 yılıydı bı hafta önce muayane gitmiştim hersey gayet iyi diğip gonderdi ve 1 hafta sonra erken dogumdan bebegımı kaybettim kaybetme sebebim ise servikal kısalık ilk geneliğim olmasına rağmen bakmamıs bıle benımde cahilliğim bi bilgim yok asla asla tavsıye etmıyorum vitalde basşka kadın dogumcu var bayan ondan cok memnunlar bilginiz olsun