Meleeeda111 Deletedmom_13 bende düşük yapali 2 ay oldu bat a 3 gün var erken gebelik testi yaptım negatif çıktı:(
Minnosunannesi_2 Deletedmom_13 bat 24 hiç umudum yok ama😂 hayırlısı bakalım adete var daha ama bugün iç camasirimda lekelenme gördüm adet mi başka bişey mi bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah
bubuiledudu Deletedmom_13 benim 28 temmuz gecen sene 2 kürtaj geçirdim bu ay denedik yine bakalım.gebetik testler hormonlar vs hersey temiz
1ciftyesilgoz Bat 26 son bi hafta 🥹 4. Denememiz benim hormonlarım çok güzel çıktı ama eşimi bilmiyoruz .
aybarsaybuke Deletedmom_13 evet geçen ay kimsayal geçirdim inşallah sağlıklı bir pozitif alırım bu sefer
Xhal 24 ü bende adetim / dün yumurta çatladı teste göre bugün baş ağrım vardı hep, sonuç ne olacak bakalım ağrımda var biraz ama çok yeni beklemek çok heyecan verdi bu ay ilk defa
Deletedmom_13 Minnosunannesi_2 ilk defa başına geldiyse lekelenme yerlelesme olabilir adeti bekle 🥰❤️
Deletedmom_13 1ciftyesilgoz ben 2 sene önce düşük yaptım 1 sene sonra tekrar oldu yani 6 ay önce yine düşük yaptım 2 senedir deniyoz kuzu
Minnosunannesi_2 Deletedmom_13 adete yakın lekelenme ilk defa oldu ve bu ay mfk ürünleri denedim diyet spor yaptım bir yandan da insaAllah yerleşme kanamasidir
Xhal Deletedmom_13 adetim geçince yapacağım geçen hafta yaptım ovülasyon testinden önce negatifti sonra dedim bi ovülasyon yapim programda ovülasyonum bitmişti tesadüf teste pozitif çıktı sabah akşam yaptım testi ertesi gün sabah yaptım biri silik oldu çatlamıştır diye düşünüyorum o yüzden daha yeni beklim bakalım 😊ama bu ay çok birliktelik oldu yani bir umut var içimde ama olmazsa da bundan sonraki aylarda diyete falan gireceğim bu kadar üstüne varmam sanırım çok stres oluyor insan