mervegny1 mervegny1 arkadaşlar doktorumla konuştum vajinal yoldan kullanalım dozunu düşürmeyelim dedi çok mutlu oldum tecrübelerinizi paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim Rabbim herkese şifa versin sağlıkla alalım inşallah bebişlerimizi🌸
hayallliiim mervegny1 fitil olarak kullandığında yan etkisi yok ama kanamam olunca agızdan devam et dedi doktorum dünyam dönüyor resmen çarpılmış gibiyim kendime hiç gelemiyorum 🥺
seymanuurr Gece yatmadan kullan hem rahat uyursun hem.bas dönmesini yaşamazsın yoksa sabah yataktan çıkamazsın
hayallliiim mervegny1 evet banada fitil olarak verdi ama kanama olunca geçene kadar agızdan al dedi felaketim
Sevval2401 mervegny1 amin inşallah ben artık son günlerdeyim rabbim bebislere sağlıklı bir şekilde kavuşmayı nasip etsin ❤️🙏
Meryeeem10 mervegny1 vajinalden kullanılınca bişey olmuyor da ağızdan alınca bulantı baş dönmesi halsizlik falan yapıyodu bendeq