Zeynepppp23 çok güzel.Allah bağışlasın:)
o titreme banada geldi.ki ben normal doğumdanda sezeryandanda hiç korkmuyordum.halada korkmuyorum.bana suni sancı verdiler çok iyi karşılıyordum .ama o nst için yatağıma uzandığımda tirtir titredim.epidural taktılar,etkisi geçti yürürken yine iyiyim .yine yatağa yatırdılar yine titredim.sonra sezeryana döndük.sezeryana giderkende çıktıktan sonrada o titreme vardı.ama üşüme değil.kötü bişeydi ya.şimdi hamileyim yine normal istiyorum ama nst ye bağlanmak istemiyorum.