Arkadaşlar doktor kardeşime kesenin oluşumunun iyi olduğunu ancak sağ tarafa doğru yerleştiğini ve yatık olduğunu söylemiş. Ve bu tarz durumlar da çok nadirde olsa düşükler ile sonuçlana bilecegini söylemiş. 9 haftada netleşeceğini söylemiş varmı böyle bir durumla karşılaşan yardımcı olur musunuz 🥺